Visar inlägg med etikett Alex Schulman. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Alex Schulman. Visa alla inlägg

tisdag, oktober 02, 2007

Vem sa:

Jag välkomnar en debatt om nätmobbing. Jag tror den är
viktig.

a) Göran Hägglund
b) Mona Sahlin
c) Alex Schulman

Jag blev själv lite förvånad.