lördag, mars 24, 2007

Great new Challenge

Bloggutmanad. Av Maria.

Utmaningen ligger i att lista 6 konstiga saker om mig själv. Jag gör ett försök:

* Jag gillar att äta rent salt

* Jag är den mest selektive dataspelaren jag vet. Har bara spelat två olika spel (en del olika versioner dock), under nio års tid. Championship Manager och Heroes

* Jag läser oftast tidningar från slutet först

* Jag räknar alltid hur många ringsignaler som går fram när jag ringer någon

* Jag gillar surströmming

* Jag gillar inte bloggutmaningar

Jag struntar i att utmana sex nya, utan nöjer mig med Joann.

2 kommentarer:

Maria Ferm sa...

hehe jag tror det är fullt normalt att inte gilla bloggutmaningar, det gör inte jag heller. det konstiga är nog att man ändå antar utmaningen!

Anonym sa...

Jag är också rätt selektiv när det gäller dataspel. Först i princip bara civilization och senare nästan bara europa universalis.