tisdag, december 12, 2006

Uppdaterade sämre odds

Att favoriterna säger nej spelar föga roll för de som gissar vem som ska bli s-ledare. Jag hittade själv de gamla siffrorna på hur det stode till.

Numera är oddesen följande (på Ladbrokes, siffrorna anger eventuell vinst i decimalform)

Mona Sahlin (2,20)
Carin Jämtin (3,25)
Margot Wallström (3,25)
Pär Nuder (8,0)
Ulrica Messing (9,0)
Wanja Lundby-Wedin (11,0)
Tomas Östros (15,0)
Tomas Bodström (17,0)
---
Annika Billström (1001,0)
Bosse Ringholm (1001,0)


Förra gången rekommenderade jag "Ulrica Messing till 51 är dock ingen dum satsning. Margot Wallström ligger på 13 gånger pengarna, och får tillsammans med Carin Jämtin (17 gånger pengarna) räknas till bästa spel."

Skulle jag säga nåt nu så är det väl: Too late boy's and girls. Men vill man prompt satsa så är Lundby-Wedin och Bodström bästa spel vad jag kan se. 17 oktober skrev jag "Tomas Bodström är favorit tillsammans med Wanja Lundby-wedin, 2.75. alldeles för lågt." Det är iallafall bättre nu.

Inga kommentarer: